Samoobslužná recepce – návod

Návod

Jak používat Samoobslužnou recepci

Co je Samoobslužná recepce?

Samoobslužná recepce představuje samostatný online systém, pomocí kterého si jednoduše a bez front vyřídíte check-in po příjezdu či check-out při odjezdu.

Dostupnost 24/7 všechny dny!

Samoobslužná recepce nemá nahradit naše skutečné recepční. Dává Vám ale svobodu a možnost si vybrat. Také Vás nenutí přijet do určitého času, do kterého funguje klasická recepce.

Videonávod:

Je to jednoduché a intuitivní!

ZAHÁJENÍ CHECK-IN / PŘIHLÁŠENÍ K POBYTU

Pro zahájení procesu check-in prosím stiskněte příslušné tlačítko na displeji naší Samoobslužné recepce.

OVĚRENÍ VAŠÍ REZERVACE

Vyplňte Vaše příjmení a číslo rezervace, které jsme Vám zaslali již dříve v potvrzujícím zprávě z Hotelu N (najdete ji ve vaší e-mailové schránce).

KONTROLA REZERVACE A HOSTŮ

V přehledu Vaší rezervace uvidíte detaily rezervace: počet a jména hostů, termín a částku. Pokud vše odpovídá, stiskněte pokračovat vpravo dole. V případě změny, můžete vybrané údaje ještě upravit.

SKENOVÁNÍ DOKLADŮ

Prosím naskenujte občanský průkaz či cestovní pas podle jména hosta a dle pořadí.

SKENOVÁNÍ DOKLADŮ – JAK NA TO

Se skenováním dokladů Vám pomůže návodná animace na monitoru. Pokud si nebudete vědět rady, můžete údaje vyplnit i ručně (tlačítko vpravo dole).

SKENOVÁNÍ DOKLADŮ – DOPLNĚNÍ

Po oskenování dokladů se údaje automaticky doplní do tabulky. V ní už pouze doplňte prázdná políčka: Telefon, Email a Adresa (pamatujte, že všechna pole označená * musí být vyplněna).

PODPIS

Na další obrazovce se objeví pole pro podpis. Jednoduše prstem se tedy na displeji podepište. Následně udělte souhlas s obchodními podmínkami a souhlas se zpracováním osobních dat (souhlas s marketingovým sdělením není povinný). Všechny podmínky si také můžete přečíst kliknutím na tlačítka vpravo.

PODPIS – DALŠÍ OSOBY

Stejný postup použijte také pro ubytování dalších hostů (pokud jsou rezervovaní). Dle jména tedy naskenujte občanský průkaz či pas. U dětí využijte tlačítko dítě bez dokladu.
V případě, že rezervovaný host s Vámi nedorazil, využijte tlačítko Host nedorazil.

ZAPLACENÍ

Po výzvě k zaplacení částky za pobyt a služby prosím přiložte na platební terminál Vaši platební kartu či jiné bezdrátové platební zařízení.

Proveďte platbu Vaší rezervace.

ÚČTENKA

Po provední platby prosím odeberte ze Samoobslužné recepce vytisknutou účtenku. Prosíme – uchovejte si tuto účtenku, protože si tím ulehčíte check-out / odhlášení pomocí QR kódu, který účtenka obsahuje. Navíc budete mít přehled o číslu pokoje, ve kterém jste ubytováni.

VYDÁNÍ POKOJOVÝCH KARET

Na obrazovce se objeví výzva a karta automaticky vyjede z otvoru vlevo ve spodní části Samoobslužné recepce. Odeberte tedy prosím Vaše vystavené karty. Vždy Vám vystavíme dvě karty na 1 pokoj, pokud je počet ubytovaných více než jeden.

PLATBA POKOJOVÉHO MINIBARU

V případě, že jste během POSLEDNÍHO DNE/NOCI POBYTU použili pokojový minibar, s jeho uhrazením se prosím obraťte na obsluhu v restauraci popř. na naši recepční.

Hradit konzumaci z minibaru za poslední den na Samoobslužné recepci není možné, jelikož ještě neproběhla kontrola minibaru.

Úhrada minibaru za předchozí dny proběhne v dalších krocích check-outu.

ZAHÁJENÍ CHECK-OUT / ODHLÁŠENÍ Z POBYTU

Pro odhlášení z pokoje prosím klikněte na příslušné tlačítko na displeji naší Samoobslužné recepce.

PŘIHLÁŠENÍ DO SYSTÉMU A (PŘÍPADNÁ) PLATBA

Přihlásit do systému se můžete 2 způsoby:

  • Pokud chcete využít způsob přihlášení QR kódem, klikněte na tlačítko NASKENOVAT QR KÓD a následně jej oskenujte ve spodní části naší Samoobslužné recepce (QR kód najdete na účtence vystavené při check-inu)
  • vyplněním příjmení a čísla rezervace (máte ve své e-mailové schránce)

Objeví se přehled Vaší rezervace. Zde případně naleznete vyúčtování za čerpané služby hotelu či za vyžití minibaru (kromě posledního dne ubytování). Tyto účty prosím uhraďte po vyzvání systémem přes platební terminál.

VRÁCENÍ POKOJOVÝCH KARET

Po případné platbě hotelového účtu Vás systém vyzve k vrácení karty/karet od pokoje. Učiňte tak prosím vložením karty zpět do příslušného otvoru v Samoobslužné recepci.

V případě, že máte vydaných více karet, vkládejte je do otvoru dle toho, jak Vás Samoobslužná recepce vyzve.

UKONČENÍ A ODHLÁŠENÍ

Po vrácení karet se check-out ukončí a ukáže se Vám potvrzení o úspěšném odhlášení z ubytování.

Nevíte si rady?

V případě potřeby se obraťte na naší mobilní recepci:

+420 776 881 775
+420 731 947 517



Dynamic Calendar Widget