Samoobslužná recepce – návod
Jak používat Samoobslužnou recepci
Co je Samoobslužná recepce?
Samoobslužná recepce představuje samostatný online systém, pomocí kterého si jednoduše a bez front vyřídíte check-in po příjezdu či check-out při odjezdu.
Dostupnost 24/7 všechny dny!
Samoobslužná recepce nemá nahradit naše skutečné recepční. Dává Vám ale svobodu a možnost si vybrat. Také Vás nenutí přijet do určitého času, do kterého funguje klasická recepce.
Videonávod:
Je to jednoduché a intuitivní!
- Check-in
- Check-out
PODPIS
Na další obrazovce se objeví pole pro podpis. Jednoduše prstem se tedy na displeji podepište. Následně udělte souhlas s obchodními podmínkami a souhlas se zpracováním osobních dat (souhlas s marketingovým sdělením není povinný). Všechny podmínky si také můžete přečíst kliknutím na tlačítka vpravo.
PLATBA POKOJOVÉHO MINIBARU
V případě, že jste během POSLEDNÍHO DNE/NOCI POBYTU použili pokojový minibar, s jeho uhrazením se prosím obraťte na obsluhu v restauraci popř. na naši recepční.
Hradit konzumaci z minibaru za poslední den na Samoobslužné recepci není možné, jelikož ještě neproběhla kontrola minibaru.
Úhrada minibaru za předchozí dny proběhne v dalších krocích check-outu.
PŘIHLÁŠENÍ DO SYSTÉMU A (PŘÍPADNÁ) PLATBA
Přihlásit do systému se můžete 2 způsoby:
- Pokud chcete využít způsob přihlášení QR kódem, klikněte na tlačítko NASKENOVAT QR KÓD a následně jej oskenujte ve spodní části naší Samoobslužné recepce (QR kód najdete na účtence vystavené při check-inu)
- vyplněním příjmení a čísla rezervace (máte ve své e-mailové schránce)
Objeví se přehled Vaší rezervace. Zde případně naleznete vyúčtování za čerpané služby hotelu či za vyžití minibaru (kromě posledního dne ubytování). Tyto účty prosím uhraďte po vyzvání systémem přes platební terminál.
VRÁCENÍ POKOJOVÝCH KARET
Po případné platbě hotelového účtu Vás systém vyzve k vrácení karty/karet od pokoje. Učiňte tak prosím vložením karty zpět do příslušného otvoru v Samoobslužné recepci.
V případě, že máte vydaných více karet, vkládejte je do otvoru dle toho, jak Vás Samoobslužná recepce vyzve.
Nevíte si rady?
V případě potřeby se obraťte na naší mobilní recepci: